Sunday, August 26, 2018

भाग्यमानी छोराले पायको मौका...!

अनि उनका दुबै बुब्स समाएर निचोर्न थालें, उनीमा निकै छटपटी बढ्न थालिसकेको थियो। मैले आफ्नो दाहि
ने हातले उनको देब्रे बुब्सलाई गाउनबाट बाहिर निकालें अनि मुख जोडेर निचोर्दै चुस्न-चाट्न थालें । आफ्नै आमा र बहिनीलाई चिकेर खप्पीस भएको मलाई कमजोर मुल्याङ्कन गर्नु उनको भूल थियो । उनका बुब्स चुस्दै गर्दा मैले अर्को हातले उनकोगाउनलाई माथि-माथि सार्दै कमरसम्म ल्याएर उनका पुठ्ठा खेलाउन सुरु गरिसकेको थिएं । उनी निकै उत्तेजनामा आएर “स्वाँ…ऽऽऽऽस्वाँ…ऽऽऽऽ आऽऽऽहऽऽऽ... मेरो राजा ऽऽऽऽऽऽऽ प्लिज छिराउनु न मलाई…ऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽस्वाँ…ऽऽऽऽस्वाँ…ऽऽऽउ ईस्सस खपिनसक्नु भयोऽऽऽऽ...



प्लिजऽऽऽ...” यतिखेर मेरो एउटा हातले उनको पुठ्ठा खेलाइरहेको थियो भने मुखले उनको बुब्स चुसिरहेको थियो, अर्को हातले बुब्स नै खेलाईरहेको थियो । उनको बुब्स खेलाउँदै गरेको हातलाई मैले तल सार्दै उनको पुती भएठाउँ पुर्*याएँ र छामें, बाबै उनको पुती त निकै छिपछिपे भईसकेको थियो, मैले आफ्नो हातको माझी औंला उनको पुतीभित्र छिराईदिएं र उनको मुखबाट निस्कियो “ईऽऽऽ..स्स्स्स्सऽऽऽ.............” ढोकाको नजिकमै मैले उनीलाई गाउन खोलेर नाङ्गो बनाएँ अनि ढोकामा उनको ढाड टाँसेर एउटा खुट्टालाई फट्याएर आफूपनि झुक्दै काँधमाअड्याएँ र उनको पुतीमा मुख जोडेर चाट्न सुरु गरें । उनको पुती चाट्दै गर्दा घरिघरि मेरो हातको औंलाले उनको पुतीलाई खेलाइपनि रहेको थियो । केहिबेरमै उनले पुतीबाट निकै पानी फालेर मेरो टाउकोलाई आफ्नो पुतीमा अँठ्याईन् र सम्पूर्ण शरिरनै लल्याङ्लुलुङ्ग पारेर छोडिन् जसका कारण उनको शरिर भुईमा सोहोरिएर आयो । मैलेउनीलाई उठाएँ र सोफामा बसाएँ अनि आफूपनि उनीसँगै बसें र फेरी उनको पोकालाई हातले मजाले मसल्न सुरु गरें, उनले आँखा खोलिन् अनि मैले भनें “कसको धैर्य तगडा रहेछत ?” उनीले मेरो ओंठमा ओंठ जोडेर किस गरिन् अनि भनिन् “यु आर सो गुड !” मैले उनको हात समातेर मेरो कट्टुको माथि राखिदिदै भनें “बिचरा यसले त बाहिर निस्कनै पाएको छैन हजुर त खलाँस भईहाल्नुभयो ?” उनले मेरो कट्टुभित्र हात हालेर लाँडोलाई हातमा समाउँदै भनिन् “यसलाई म ठिक पारिहाल्छु नि ? ऊँऽऽऽ..मऽऽऽ....खाईलाग्दै छ जस्तो छ !” मैले कट्टुलाई तल सारेर आफ्नो लाँडोलाई स्वतन्त्र रुपमा उनको हातमा थमाउँदा उनले आश्चर्यित हुँदै भनिन् “आम्मै ! कत्रो ठूलो ? मोटो पनि छ !” मैले उनको बुब्समा मुख जोडेर उनको निपललाई दाँतले कुतुर-कुतुर पारिदिएँ अनि उनको टाउकोलाई दुवै हातले समाएर लाँडोको नजिकै झुकाउँदै भनें “अब यसलाई मुखमा लिएर चुस्नुस् !” उनले सहजै मुख खुल्ला गरिन् र मैले उनको टाउकोलाई अझै तल झुकाएर उनको मुखभित्र लाँडो छिराईदिएं, त्यसपछि उनले मेरो लाँडोलाई मिलाई मिलाई चुस्न सुरु गरिन् । लाँडो चुस्दाचुस्दै उनी सोफाबाट भुईंमा उत्रिइन् र भुईंमा घुँडा टेकेर बस्दै मेरो लाँडो चुस्न थालिन् जब जब मेरो लाँडो उनको मुखमा सर्वाधिक छिर्न खोजेको हुन्थ्यो मैले उनको टाउको समातेर लाँडोको फेदसम्म पुर्*याउने कोशिस गर्थें । उनलाई निकै गाह्रो हुन थाल्दा मात्रै मैले उसको टाउकोलाई स्वतन्त्र छोडिदिन्थें । निकैबेर लाँडो चुस्दा उनले मेरो गेडालाई पनि चुस्ने गर्थिन् अरु भन्दा पनि लाँडोको सुपारी जस्तो टुप्पोलाई उनले दाँतको सहायताले हल्का दबाब दिन्थिन् र टुप्पोलाई जिब्रोले राम्रैसँग घर्षण गराउँथिन् । मलाई पनि राम्रै मजा आईरहेको थियो, अब उनको पुतीमा लाँडो छिराएर चिकेन भने ढिलो हुन्थ्यो त्यही भएर उनलाई चुम्बन् गर्दै मैले त्यहीं सुताएर टाङ्ग फट्याएर उनको पुतीमा लाँडो छिराएर मच्चिन थालें । उनले नै हल्का चाक उचालेर मेरो लाँडोलाई आफ्नो पुतीमा छिराउन सहयोग गरिरहेकी थिई, उनको पुतीभित्र मेरो लाँडो तातो भईरहेको थियो र उनको हाउभाउले गर्दा मजा आइरहेको थियो । उनको पुती आमाको जस्तो खुकुलो त थिएन अनि रुबीनाको जस्तो टाइट पनि थिएन तर मेरो लाँडोको लागि ठिक्क थियो । मैले मजाले उनको पुतीमा लाँडो ठेले र धमाधम धक्का दिएर चिक्न थालें । कच्याकऽऽऽऽऽ....कच्च…ऽऽऽऽऽ कच्चऽऽऽऽऽ क्वाँच…ऽऽऽऽऽ क्वाँच गर्दै मेरो लाँडोले उनलाई चिकिरहेको थियो । उनी “मेरो राजा अलिऽऽऽ….... भित्रऽऽऽ... गेडैसित छिराउनुस्ऽऽऽ...मेरो पुतीलाई छियाछियाऽऽऽऽ...हुने गरि चिक्नुस्ऽऽऽऽ आहऽऽऽ.... आहऽऽऽ.... अझै……….. आहऽऽऽ.... अझै……….. आहऽऽऽ.... कस्सेर………….. कस्सेर………….. चिक्नुस् आहऽऽऽ....” भन्दै मलाई सहयोग गरिरहेकी थिईन् । निकैबेर त्यसरी चिक्दा उनको छातीमा भएका भकुण्डो जस्ता बुब्स निकै गतिमा मच्चिरहेका थिए, मेरो शरिरबाट पसिना आउन थालेको थियो । उनले मलाई आफूबाट छुटाईन् र हत्तपत्त मेरो लाँडो मुखमा राखेर चुस्न थालिन् । उनले मेरो लाँडोमा लागेको आफ्नै पुतीको श्रावलाई सफा गरिन् र लाँडो छोडेर कुकुरको जस्तो पोजिशनमा बस्दै चाकका पुठ्ठा फट्याईन, मैले पछाडिबाट चिक्नको लागि उनले आग्रह गरेकी हुन् भन्ने बुझें, डगी स्टाइलमा मैले आजसम्म चिकेको थिईन । अगाडीबाट भन्दा यसरी चिक्दा पुती अलि बढी टाईट भएजस्तो अनुभव हुँदो रहेछ भनें मजा पनि निकै आउँदो रहेछ । उनलाई त्यसरी चिक्दै गर्दा मेरो हातले उनका पुठ्ठालाई समाएर फट्याउँदै चाकको प्वालमा बुढी औंला छिराएर खेल्न थालें । एक त उनको चाकमा बुढी औंला सजिलै छिरेको थियो, अर्को म रुबीनालाई चाकमा चिक्ने तयारीमाथिएं । उनको मुखबाट कोठानै उत्तजित बनाउने आवाज आईरहेकै थियो, मैले चिक्दाचिक्दै उनको पुतीबाट लाँडो स्वाट्ट निकालेर उनको चाकको प्वालमा ठेलें प्वाट्ट गर्दै मेरो लाँडो उनको चाकमा छिर्*यो । उनको मुखबाट निस्क्यो “जस्तो बाउ उस्तै छोरा ! पुतीमा जति चिक्न दिएपनि चाकमै चिक्नुपर्ने ...” बल्ल उनको मुखबाट सबै कर्तुत निस्केको थियो, बुबा हरेक दिन यिनीकोमै दारु खाएर यिनको चाकमा चिकेर मेरी आमालाई अधकल्चो प्यासी बनाएर छोड्नुको कारण मलाई लाग्यो । त्यसपछी झनै मैले उनको चाकमा दनादन पेल्न थालें, चाकमा पहिलोपटक भएर हो कि मेरो लाँडो पोल्न थालेको जस्तो टट्याईरहेको थियो, उनले “आऽऽऽ...हऽऽऽ...